Best UK Casinos
Księga Gości Napisz do mnie
Kategorie: Wszystkie | SZYDEŁKIEM | ZDJĘCIA
RSS
piątek, 18 marca 2011
Przenosiny

Po parodniowym przetestowaniu innej strony postanowiłam przenieść się. Z dniem dzieiejszym zapraszam na swoją nową stronę:

 

http://www.doris365.blogspot.com lub kliknąć na link z lewej strony bloga w dziale: Moja nowa strona: Doris365

 

Serdecznie zapraszam. Dorota

 

 

 

 

14:11, doris144
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 10 marca 2011
Chrystus Świebodziński

ch

Pomnik za dnia

po

Pomnik w nocy

Dowcip : Czy wiecie gdzie jest najstarsze Tesco na świecie? W Świebodzinie - wybudowane 5 lat przed Chrystusem :)))

Nie zmienia to faktu, ze mnie ten pomnik straszy, w dzien może mniej, ale po zmierzchu bardziej, szczególnie, jak się jedzie w stronę Tesco i tak się po tej lewej stronie wyłania od dołu oswietlony. Przypomina mi jak chłopcy kiedys się wygłupiali i podobnie latarkami się oświetlali na biwaku szkolnym :)

08:08, doris144
Link Dodaj komentarz »
środa, 02 marca 2011
Mecz ligowy

tr

Maciek na treningu przed meczem ligowym z tyłu na stoliku sędziowskim drugi syn

me

I Maciek wykonawca rzutu karnego

20:33, doris144
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 28 lutego 2011
Mruczek

mrmr

mr

Przypałętał się pod nasz dom pod koniec października. Łasił się wchodził na kolana, reagował, jak wołałam go "Szary". Zaczęłosię robić chłopdniej, on przeziębił się, kichał, wiec go wzięłam do pomieszczenia na dole, jeździłam z nim do weterynarza, po leczeniu został wysterylizowany i od listopada mieszka z nami. Ma teraz ok 1 roku, zmienilismy mu imie na Mruczek, bo tak niesamowicie mruczy i wszystko byłoby świetnie, bo mozna mieś trzy koty, tylko moje królewny nienawidzą go serdecznie, a on jest taki kochany, chce sie z nimi bawic, a one do niego z pazurami. Jak znajdzie się ktos naprawdę odpowiedzialny i chętny przygarnąć Mruczka , to z bólem serca oddam go. szkoda mi go, ze te wiedźmy tak go traktują. Nie mam juz pomysłu, co robić, dawałam kotkom kropelki na uspokojenie, nic to nie dało.

14:45, doris144
Link Dodaj komentarz »
Firanka, a raczej firana

Dawno nic nie wstawiałam, ale trzeba pokazać, że coś się robi, więć proszę. Firanka a raczej firana na zamówienie Hani do jej nowego mieszkania, mam nadzieję, ze do wakacji skończę. Firanka ma mieć 7 takich członów, jak widac mam narazie dwa z kawałkiem.

firana

14:18, doris144
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 10 sierpnia 2010
Słowenia

Tegoroczne wakacje spędzaliśmy na Słowenii. Piękny kraj z malutkim dostępem do morza. Byliśmy pomiędzy Portorożem:

p

p

a Piranem, cudownym miejscem:

pi

pi

Kamieniczka "wenecjanka"

we

A tu ja:)

a

j

12:00, doris144
Link Dodaj komentarz »
środa, 05 maja 2010
Holandia

Dzień drugi to ziedzanie miasta, koło którego mieszkalismy, czyli Deventer, miasto portowe z piekna katedrą obecnie przerobiona na salę koncertową, bo wierni nie dopisywali, wiec kościół musiał sprzedać budynek :). Na zdjęciu wybieram sery na targu. Tu nabyłam kozi, a tak poza tym to przywiozłam pona d 2 kg przepysznych serów żółtych m.in. z gorczycą, włoski ( z papryka, oliwkami, róznymi ziołami), angielski z innymi przyprawami, starszy oraz wspomniany kozi też starszy;

sery

Kolejny dzień wycieczki, to Amsterdam, pogoda niestety nie dopisywała, było zaledwie 9 st , lało i wiało, więc siłą rzeczy zdjęć niewiele. Zwiedzaliśmy po wierzchu, bo kolejki do muzeów odstraszały. Zaszłam do palarni maryśki i wiem jedno, że to nie dla mnie, taki okropnie mdlący zapach;) W związku z okropna pogodą częśc zwiedzania odbyliśmy w tramwaju wodnym, ale i tak niewiele było widac, bo lało.

am

Przy kanale po przekątnej do domu, w którym ukrywała się wraz z rodzina Anna Frank (niewidoczny na zdjęciu)

am1

koniec uliczki w dzielnicy czerwonych latarni oraz w tle krzywy dom, budowany tak celowo, aby łatwiej było wciągać towary nie niszcząc elewacji

am2

widoczek typowy dla Amsterdamu roooowwweeerrrryyyy i kanał :)

19:00, doris144
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 04 maja 2010
Weekend w Holandii

Długi weekend spędziłam w Holandii. Na pierwszy ogień poszedł ogród Keukenhof, ogród polożony pod miejscowością Lisse. Główną atrakcją ogrodu są rośliny cebulowe. Co roku wysadza się ręcznie ponad 7 mln. cebulek. Ogród zajmuje powierzchnię 32 ha, otwarty dla zwiedzających od połowy marca do połowy maja. Cena wstępu 14 euro.

ogrod

widok z wiatraka

pola

pola tulipanów

but

drewniak

pole2

u nas na polach zboże, rzepak, a tam  tulipany:)

mp

Będąc w Lisse szkoda byłoby nie zajechac nad Morze Północne, tym bardziej, że żeby zejść na plażę, trzeba się najpierw trochę powspinać. Ach ta depresja:)

13:50, doris144
Link Dodaj komentarz »
piątek, 23 kwietnia 2010
Kartka ukończona

Udało mi się na czas ukończyć kartkę, oprawić, przy pomocy taty. Została już nawet wręczona

kartka

13:59, doris144
Link Komentarze (1) »
wtorek, 23 marca 2010
Na tamborku

Robię kartkę na ślub. Idzie mi ciężko, bo kanwa to 18` nitka pojedyńcza i choć wydawałoby sie, ze obrazek powinien pójść raz dwa, to siedze nad nim juz tydzień. A ślub juz za trzy tygodnie a jeszcze trzeba go w kartkę włozyć, kopertę zrobic...

ty

14:02, doris144
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 11